İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz. 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.

Bazen zordur kadını anlamak...


- Biliyorum benden nefret ediyorsun artık sen!
- Allah aşkına nereden çıkarıyorsun bunları? Hayır canım ben senden nefret etmiyorum.
- Belki de asıl sorun bu! Neden benden nefret etmiyorsun?
- Senden neden nefret edeyim ki?
- Bana birşey vermiş olmak için!
- …….

- Canını sıkan bir şey mi var senin?
- Hayır hiç bir şey yok. Ne olabilir ki? Herşey o kadar mükemmel ki! Bana hiç bir şeyin hesabını sormuyorsun bile! Daha ne isteyebilirim ki?
- O zaman neden bu kadar sinirlisin?
- Allah kahretsin bunu bana saygı duyduğun için mi yoksa beni artık değersiz bulduğun için mi yaptığını anlayamıyorum. Bu da beni deli ediyor!
- …….

- Bana neden bu kadar kızıyorsun hiç anlamıyorum! Benden ne istiyorsan artık sana onu veriyorum.
- Yine saçmalamaya başlama lütfen. Ben senden ne istedim ki?
- Yıllarca beni kendine benzetmek için uğraşmadın mı? Sen neysen ben de o oldum işte. Sana seni yansıtan bir ayna. Şimdi kendi yansımandan, kendi yankından neden bu kadar rahatsız oluyorsun ki?
- …….
22 Temmuz 2008
Haşim A.

4 yorum:

beenmaya dedi ki...

"anlamak" diye bir şey olmadığını bilsek, hatta anlasak belki de her şey çok daha kolay olacak her iki taraf için de...

Haşim Arıkan dedi ki...

Yandık o zaman desene:))

Adsız dedi ki...

biri birine mutlaka benziyor.. benzemiyorsa mutlu oluyor zaten oda pek küçük bir ihtimal:) elinize sağlık ..AsLı..

Haşim Arıkan dedi ki...

Çok teşekkürler. sevgi ve saygılar:))

Bumerang - Yazarkafe
Related Posts with Thumbnails
Copyright © 2006-2015 Haşim Arıkan

İçerikler kaynak gösterilmeksizin kopyalanamaz, alıntı yapılamaz.
Alıntılanan sadece yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu çerçevesinde tüm hakları saklıdır.
Bu blogda yer alan tüm müzik, fotoğraf ve diğer telif hakkı içeren içerikler salt tanıtım amaçlıdır.

İletişim-1: inandigimmasallar@yahoo.com
İletişim-2: hasimarikan@hasimarikan.com