11 Aralık 2012

Her şeyin başlangıcından önce ve bitiminden sonra da hep var olan. Ne doğumu ne de ölümü olmayan...


“Kendimi fark etmek istiyorum yardım et bana.” dedim.

“Eğer gerçekten kendine ulaşmak istiyorsan başkasının ayaklarına ihtiyacın yok.”
dedi.

"Sadece kabul et kendini.
Kendinle kal...
Arzunla kal...
Özleminle kal...
Acınla kal...
Neyi hissediyorsan, neyi yaşıyorsan onunla kal...
Kabullen onu...

O zaman onun içinde birinin olduğunu fark edeceksin
Her zaman kolayca ulaşabileceğin, sana çok yakın, tüm sorularına cevap verebilecek birini.
KENDİNİ

13 Kasım 2011
Haşim Arıkan

Fotograf: The Curious Case of Benjamin Button

3 yorum:

Ecehan dedi ki...

Evet. Bazı yazılara hiç yorum yapılamıyor...

nehiro dedi ki...

ben kendimi istemiyorum bu aralar...
çok suçlayıcı, çok acımasız, çok hırçın ve kederli çünkü...
başbaşa kaldığımda yaralanıyorum çokça ve yaralarım kanıyor...
dayanamıyorum sanırım kendim beni sevmiyor bu süreçte!((

Tibetin annesi dedi ki...

sorun da o ya zaten: KABULLENMEK