18 Ağustos 2009

Keşke bugün...

Keşke gün, bugün biraz daha sakin başlayabilseydi.
İçinde hiç bir direnç baş veremese, her şey uyum içinde, tam ve bütün olabilseydi.
Nedenlere, niçinlere, nasıllara bulaşamasaydı beynim.
Olması gereken-olan, arzulanan-katlanılan gibi ikilemlere kafa yoramasaydı.

Keşke bugün...
Sadece hayatın sesi çalınsaydı kulağıma.
Sadece hayatın coşkusu karışsaydı ruhuma.
Sadece hayatın içinden gelen hareketler yansısaydı gözlerime.

Vapurun arka tarafında köpüren denizin sesine, hırçınlığımın yerine martıların sesleri eşlik edebilseydi.
Sokakta oynayan çocukların neşesi, yanlarından geçerken içimdeki öfkeyi yok edebilseydi.
Güneşin sıcaklığı içimdeki pişmanlığı eritip, yüreğimi ısıtabilseydi.

Keşke bir sürpriz yapabilseydi bugün hayat bana.
Bana hiç fikrimi sormadan, beni alıp kendi istediği bambaşka yerlere götürebilseydi.
Bütünün sadece küçücük bir parçası olduğumu bana hissettirebilseydi.

Ruhum onun bana verdiklerini sukünetle kabul edebilseydi.
Gün, bugün, başlayabilseydi gibi sakince sona erebilseydi.

Keşke ruhum, yaşamın, sıradışı canlılık ve güzelliğiyle her zamanki gibi yanıbaşımdan akıp gitmesine bugün izin vermeseydi.
Beni bir kez daha biriktirdiklerime mahkum etmeseydi.

18 Ağustos 2009


4 yorum:

Aşk ve Zehir dedi ki...

eğer hayat sana istediklerini veremiyorsa o halde sen uğraş istediklerin için Haşim..

o biriktirdiklerini al ve koy bir kutuya, kapa kapağını ve dön arkanı,unut orada,bir süre unut..

işte birikinlerden arınan tertemiz ruhunla kaldın başbaşa. Şimdi tüm kafandan geçenleri ve istediklerini gerçekleştirme vakti, haydi başla!

efsa dedi ki...

Keşke deme. hayat keşkelerden daha güzel şeylerde sunuyor bize. Eğer gelmiyorsa var oluyor bir hayır. ve gelmiyorsa beklenen, o onun düşüncesi.

MAVİ UMUT dedi ki...

Keşke dememek elde değil, bazen isyan etmemek bile elde değil, ama yapılması gereken tek şey vazgeçmemek.

MAVİ UMUT dedi ki...

Ödüllendirildiniz, kabul ederseniz ödülünüz ve kuralları için ziyaret edermisiniz.