5 Ocak 2012

Aşk!


“Aşk nedir?” diye soruyorum. “Hangisini soruyorsun?” diye cevap veriyor bana. Sorusundan hiç bir şey anlayamadığımı fark edince başlıyor her zamanki gibi bana anlatmaya.

Aşkın iki tanımı vardır. Biri senin aşk kelimesine yüklediğin tanım. Diğeri ise gerçek aşk. Senin aşk kelimesine yüklediğin tanımı sadece sen bilebilirsin, ben onu asla bilemem. Ama gerçek aşk için sana şöyle bir tarif yapabilirim. Gerçek aşk senin sen de olmadığın andır.

Biliyor musun, insanların bir kısmı hayatı boyunca gerçek aşkı hiçbir zaman deneyimleyemez sadece aşk üzerine olan düşüncelerini deneyimler...

15 Haziran 2010
Haşim Arıkan

Fotograf: Avustralya

5 yorum:

ZedCezir dedi ki...

Uzun zamanlar aşkın tanıumı yapmaya bir kalıba sokmaya çalıştım. Hayallerimdeydi aşk. Ta ki o güne kadar o gün anladım ki Aşk hayallerde değilmiş oradan yaşamazmış Aşk başka birşeymiş bilinmeyen tanımsız.

Çok güzel bir yazı yüreğinize sağlık.

Kumsal dedi ki...

Aşk ;heycan bitinceye kadar...

Kitap ve Demlik dedi ki...

Mecnun kapıya vurur, Leyla "Kim o" der, Mecnun "Ben" der, kapı açılmaz. Sonraki gün Mecnun kapıyı vurur, Leyla "Kim o" der, Mecnun bu kez "sen" der ve kapı açılır.

Güzel bir ifadeydi, kulağıma küpedir.

siriusstern dedi ki...

Aşkın tanımı, sürerliliği, sonsuzluğu,çelişkileri vs. bunlar bildiğim kadarıyla matematiksel terimler. Aşkı neden mantığımıza uydurmaya çalışırız ki.Ona çözülmesi gerekn bir problemmiş gibi bakmak incitir aşkı; kırar, parçalar. Aşk eğer kalbimizde hissetiğimiz bir duyguysa, yaşamımızda her daim olacaktır. İnanç gibi;nefret, endişe, korku gibi... Aşkın bu duygulardan tek farkı vardır:bütün duyguları içinde barındırması.O yüzden baştacıdır aşk,kutsaldır.Aşkı arayanların onu bulmak için kalplerinin sesini dinlemeleri ve aşkın sesini duyduklarında onu dinlemeleri yeterlidir.

Kelebeğin Katibesi dedi ki...

Beni benden alan diger duygulardan nasil ayirmaliyim peki?
SEWgimle